Tło Formularza ŚBM

 

Szanowni Państwo

 

Środkowopomorski Business Mixer III edycja 

START 16 listopada 2021 r.

 

Więcej informacji wkrótce

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 20.10.2021 prefa środek

 

Prelegentem Wieczoru Biznesowego będzie Jan Kuźma 

 

Szanowni Państwo,

Polski Holding Inwestycyjny S.A. odpowiada za pozyskiwanie kapitału na realizację inwestycji deweloperskich spółek zależnych grupy kapitałowej Prefa Group S.A. Prefa Group S.A jest producentem prefabrykowanych materiałów konstrukcyjnych, betonowych i żelbetonowych, dedykowanych dla sektora budowlanego.

Spółka jest częścią Grupy Kapitałowej Prefa Group S.A, która realizuje projekty o charakterze produkcyjnym, generalno-wykonawczym, deweloperskim oraz projektowo-konstrukcyjnym dla rynku budownictwa mieszkaniowego.

Obecnie spółka realizuje ponad dwadzieścia inwestycji na łączną kwotę ok. 530.000.000 zł.

Akcje Prefa Group S.A notowane są rynku alternatywnym NewConnect, prowadzonym przez warszawską Giełdę Papierów Wartościowych.

Dnia 30 września 2021 r. spółka Prefa Group S.A, rozpoczęła emisję publiczną obligacji z 24 - miesięcznym okresem zapadalności i oprocentowaniem stałym 7,5% w skali roku.

Pan Jan Kuźma - absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania. W Prefa Group S.A. pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej. Ponadto pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego DM Ventusam, wcześniej również w CDM Pekao S.A., DM Banku PKO BP, DM Banku BPS, DM Invista, BDC Developme.

W celu poznania firmy jak i szczegółów inwestycji zapraszamy na Wieczór biznesowy na temat:

„Inwestycje na rynku deweloperskim - lokata kapitału”,

który odbędzie się dnia

20 października 2021 r. o godzinie 18:00 w siedzibie Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej przy al. Sienkiewicza 19.

 

 

Dołącz do wydarzenia

 

Serdecznie zapraszamy

 

 

 

 


 

business mixer

 

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że organizowana w partnerstwie przez naszą Izbę giełda kooperacyjna Środkowopomorski Business Mixer została wyróżniona w kategorii Wydarzenie Gospodarcze Roku 2020 w plebiscycie Perły Biznesu 2020 organizowanym przez Magazyn Gospodarczy Pomorza Zachodniego "Świat Biznesu".

Nagroda została przyznana przez niezależną Kapitułę Konkursową w głosowaniu tajnym .

Za partnerstwo przy realizacji giełdy kooperacyjnej dziękujemy współorganizatorom,

Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA www.parr.slupsk.pl oraz Koszalińskiej Izbie Przemysłowo - Handlowej  www.kiph.com.pl .   

Za nami już dwie edycje wydarzenia.

Środkowopomorski Business Mixer to giełda kooperacyjna online skierowana do przedstawicieli firm otwartych na nowe kontakty biznesowe.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy zarówno dojrzałych doświadczonych przedsiębiorców jak i innowacyjne startupy.

Szybkie biznesowe rozmowy umożliwiają uczestnikom nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi partnerami na trenie Pomorza Środkowego. Pozwalają na wymianę doświadczeń oraz krótkie biznesowe prezentacje.

Udział w evencie to szansa na nawiązanie trwałych relacji biznesowych przy niewielkim nakładzie czasu i pracy.

Dziękujemy serdecznie za wyróżnienie i zapraszamy na kolejną edycję giełdy kooperacyjnej, która odbędzie się 16 listopada.

 

 

 


 

 
 
 
Na początku sierpnia w siedzibie Izby odbyło się spotkanie zarządu Izby z Konsulem Konsulatu Generalnego Węgier w Gdańsku.
Pan Konsul András Nagy zajmuje się sprawami gospodarczymi i oferuje pomoc w zakresie nawiązania kontaktów handlowych między przedsiębiorcami z naszego regionu i przedsiębiorcami węgierskimi.
Wstępnie dyskutowano o współpracy w takich dziedzinach jak budownictwo, turystyka, IT, energetyka wodna, ale Pan Konsul zapewnia pomoc w nawiązaniu kontaktów również w innych branżach.
Przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z Węgrami prosimy o kontakt z Izbą.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tło Wydarzenia FB ŚBM

To już II edycja organizowanej przez nas Giełdy Kooperacyjnej! Zachęcamy do udziału.

>>> Podsumowanie I edycji Giełdy <<<

 

Środkowopomorski Business Mixer to giełda kooperacyjna online skierowana do przedstawicieli firm otwartych na nowe kontakty biznesowe. Do udziału w wydarzeniu zapraszamy zarówno dojrzałych doświadczonych przedsiębiorców jak i innowacyjne startupy. Szybkie biznesowe rozmowy umożliwią uczestnikom nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi partnerami na trenie Pomorza Środkowego. Pozwolą na wymianę doświadczeń oraz krótkie biznesowe prezentacje. Udział w evencie to szansa na nawiązanie trwałych relacji biznesowych przy niewielkim nakładzie czasu i pracy.

Cenimy czas przedsiębiorców. Bazując na naszej wiedzy na temat przedsiębiorczości w Regionie, na temat Państwa firm oraz otrzymanych opisach działalności wyłonimy grupy do rozmów takie aby każda minuta była wykorzystana jak najefektywniej.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba uczestników jest ograniczona, zapraszamy po jednym przedstawicielu z każdej zgłoszonej firmy. Pierwszeństwo udziału mają Członkowie Izb – organizatorów wydarzenia (tj. KIPH, SIPH) oraz Partnerzy i Inwestorzy z obszaru Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz najemcy Słupskiego Inkubatora Technologicznego, zarządzanych przez Pomorską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia liczby uczestników do 70% firm produkcyjnych i 30% firm usługowych.

.
Spotkanie odbędzie się 9 czerwca (środa) w godz. 10.00 – 15.00 w formie online.
 
 
O wydarzeniu:
  • spotkania odbędą się online przy "wirtualnych stolikach" 5-6 osobowych podczas których każdy będzie miał możliwość zaprezentowania swojej działalności pozostałym uczestnikom,
  • uczestnicy przed datą wydarzenia otrzymają harmonogram spotkań wraz z linkami do „pokojów” online,
  • każdy z uczestników odbędzie co najmniej 3 spotkania biznesowe ze starannie dobranymi potencjalnymi partnerami,
  • każde spotkanie będzie trwało do 30 minut ,
  • wprowadzenia do każdego spotkania dokona przedstawiciel jednego z organizatorów.
Co oferujemy:
  • matchmaking, czyli staranne dobranie par przedsiębiorców do rozmów,
  • pitching, czyli możliwość zaprezentowania swojej firmy co najmniej 15 innym przedsiębiorcom, ·
  • katalog uczestników,
  • wygodne narzędzie online do odbycia spotkań,
  • próbne połączenie i wsparcie techniczne w przeddzień wydarzenia,
  • możliwość organizacji spotkań indywidualnych po wydarzeniu (na życzenie uczestnika).

Czego oczekujemy od uczestników?
  • zgłoszenia uczestnictwa i wypełnienia formularza informacyjnego o firmie w terminie do dnia 2 czerwca 2021,
  • udziału we wszystkich spotkaniach w dniu 9 czerwca 2021 wg. otrzymanego harmonogramu,
  • umiejętnej prezentacji swojej działalności podczas wydarzenia z uwzględnieniem ograniczenia czasowego,
  • otwartości i pozytywnego nastawienia na nowe kontakty biznesowe i możliwości współpracy.

Od firmy, które potwierdzą swoją obecność, a nie wezmą udziału oraz nie odwołają rejestracji do 48h przed wydarzeniem (tj. do 7 czerwca br. do godz. 10.00), pobrana zostanie opłata w wysokości 300 PLN netto. Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury VAT za nieodwołanie nieobecności.
 

Organizatorzy wydarzenia:

Za mecenat marketingowy nad wydarzeniem dziękujemy Agencji Online Marketingu www.wypisz-wymaluj.com

 

>>> Zarejestruj się <<<

 

 

 

 


 

 

 

1

 

Nowoczesna platforma szkoleniowa we wspólnym projekcie

Centrum Ochrony Pracy "Perfex" s.c.

z nowo powstałą spółką

Polska Grupa BHP

 

Zapraszamy na szkolenia członków SIPH

 

PGBHP logo 01a

 

Jesteśmy dumni obserwując rozwój firm zrzeszonych w naszej Izbie, z wielką chęcią napiszemy w naszych newsletterach o Państwa sukcesach.
Z ogromną radością informujemy, iż Centrum Ochrony Pracy „Perfex” s.c. – członek naszej Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej - poszerza prowadzoną działalność gospodarczą na cała Polskę tworząc nowy wspólny projekt z Partnerami pod nazwą Polska Grupa BHP sp. z o.o.
Projekt ten ma na celu możliwość dotarcia do dużych firm, mających wiele swoich oddziałów na terenie całej Polski. 
Dodatkowo olbrzymi nacisk położono na informatyzację firmy.
W związku z powyższym już dziś Centrum Ochrony Pracy "Perfex" s.c. oraz Polska Grupa BHP sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniach okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy na nowo utworzonej – nowoczesnej – platformie edukacyjnej.
Szkolenia zrealizowane są w bardzo ciekawy, multimedialny sposób. 
Wcielając się w bohatera szkolenia, można wykonać różne zadania jako bohater szkolenia i w ten sposób zapoznać się z wymaganym materiałem.
Po kontakcie z biurem słuchacze otrzymują link aktywacyjny do szkolenia i w wolnej chwili zapoznają się z materiałem w swojej grupie szkoleniowej.
Po przejściu wszystkich modułów rozwiązują test końcowy i otrzymują stosowne za zaświadczenia.
Dzięki tej formie szkolenia oszczędzacie Państwo czas i pieniądze. 
W ciekawy sposób i w wolnej chwili Pracodawcy i Pracownicy spełniają wymogi prawne.
 
Dla członków Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej specjalne rabaty.
 
Serdecznie zapraszamy
 
Prosimy o kontakt w formie elektronicznej:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Faktoring

 

12 maja gościem Słupskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej będzie

Bartosz Laskowski Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży dla firm, ekspert PKO Faktoring Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego, Alina Tołek Kierownik Zespołu Oddziału 1 w Słupsku PKO Banku Polskiegoraz

Joanna Buksa Doradca Oddziału 2 w Słupsku PKO Banku Polskiego.

 

Podczas prezentacji dowiesz się:

  • Co to jest faktoring i jak działa.
  • Poznasz ofertę produktową
  • Jakie usługi są świadczone w ramach faktoringu
  • Komu dedykowany jest faktoring .
  • Jakie korzyści wynikają z posiadania faktoringu.
  • … i wszystko to o co chciałbyś zapytać.

Spotkanie w formule online 

odbędzie się  

12.05.2021 (środa)   GODZ. 12.00

 

Dołącz do wydarzenia

 

 


 

Kaizen Miracle grafika

 

Prelegentem Wieczoru Biznesowego będzie Tomasz Miler

 

Kaizen Miracle, jak uwolnić nieodkryte zasoby firmy.

Tomasz Miler wspiera przedsiębiorców i menadżerów w tworzeniu przyjaznych środowisk pracy, w których i Oni i pracownicy, pracują efektywnie i z zaangażowaniem. Konsultant biznesowy, mentor, trener, autor książki, podcaster.

Przez kilkanaście lat pracował w różnych środowiskach.Był m.in. analitykiem mediowym, marketingowcem, kierownikiem zespołów sprzedaży, projekt managerem. Pracował w dużych korporacjach mediowych i małych kilkuosobowych firmach rodzinnych, był też kierownikiem Pałacu w Oborach pod Konstancinem. Prowadził szkolenia na Politechnice Warszawskiej, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Konferencji Lean Camp w Mysłowicach, Deloitte Polska, Akademii Prezesów oraz Konferencji Strefa Zmian. Trener w fundacji Lean Education. Fundacja Lean Education tworzy program Młody Lean Lider, który pomaga rozwijać wśród młodzieży 15-19 lat najbardziej poszukiwane wśród pracodawców kompetencje XXI wieku. Jako wolontariusz w Youth Business Poland (organizacji wspomagającej młode StartUp-y) pomaga młodym firmom w szybszym rozwoju i osiąganiu własnych sukcesów.

 

Wydarzenie odbędzie się w formule online

 

19 maja 2021   godz. 18.00

 

Dołącz do wydarzenia